Alla inlägg den 22 april 2016

Av Monica - 22 april 2016 09:55

Oj vad veckan har rusat i väg, har inte riktigt hunnit med den. Men det kan ju vara att det har hänt en hel del också, Måndags kväll var det sista viltspårs teorin och nu är det praktiska kvar att vara ute i skogen för att spåra. Ska bli skoj och spännade när det väl kör i gång. Sedan så var det Rallylydnadskurs i Tisdag och det gick väl så där kan jag tycka, mest för att jag inte riktigt förstod och kunde skyltarna så nu blir det till att plugga på det så vi lyckas, det är ju inte hunden som gör fel när jag som förare inte riktigt förstod vad som skulle göras.    Men så kom onsdag och jag hade tid hos BM men som sedan slutade med ett besök till Förlossningen då min BM tyckte att bebbens hjärtljud sjönk, så lätt orolig och nevös åkte man vidare till Förlossningen där man fick träffa en BM och två läkare samt ligga uppkopplad till CTG och ett Ultraljud blev det med. Men allt visade att denna lille parvel mådde så gott och inte var det något fel. Lättnad åkte man hem och så kunde man verkligen andas ut att det var bra.    Så nu längtar man till Juni månad då man får träffa denna lilla bebbe. I dag blir det lite hundträning med mina små furbenta vänner och lite Rallylyndads träning kommer nog att puslas in också. Nä nu är det städ och tvätt som står på tur, så man sedan kan andas ut nu när helgen står runt knuten. Trots att man håller på att renoverar så får man väl försöka så gott det går att städa i allafall.   


Ha en fin Fredag ni med

//Monica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards